0 800 50 97 96 Для туристов
  • Личный кабинет
Туроператор TUI пропонує клієнтам нові умови перенесення турів

  • Для всіх турів, початок яких потрапляє на період карантину (з заїздами з 13.03.20 по 11.05.20 включно), за умови збереження тих же туристів, можливо перенести кошти і/або зберегти кошти з фіксацією в гривні за курсом на день оплати. Дана пропозиція діє для всіх напрямків, які потрапили на вказаний період карантину.
  • У туристів є можливість перенесення дат турів, що припали на карантин, на нові дати без зміни вартості туру. Оновлено умови по Туреччині (з заїздами з 13.03.20 по 31.05.20 включно) та для деяких європейських напрямків. Детальна інформація – в агенції, де бронювався тур.
  • Для перенесення коштів в турах GDS і TUI Premium з вильотами в період карантину і далі (з 13.03.20 по 31.05.20), необхідно відправити індивідуальний запит.

Всім нашим агентам вже надіслано детальні умови щодо всіх напрямків.

Дізнайтеся деталі щодо вашого туру у свого агента, адже всі тури індивідуальні і потребують уваги спеціалістів.

Або телефонуйте за номером 0 800 50 97 96

Уряд продовжив карантин до 11 травня


Кабінет Міністрів України продовжив дію карантину до 11 травня 2020 року. Відповідне рішення прийняте на засіданні Уряду 22 квітня (посилання на новину на сайті Кабінету Міністрів України).

Ті невеличкі зміни, які пропонуються на цей час продовження карантину не стосуються та не впливають на роботу у сфері туризму, зокрема, і для туроператора TUI Ukraine.

Якщо у вас були тури, заброньовані або перенесені на дати з 24 квітня по 11 травня 2020 року, звертайтеся до своїх турагентів, щоб дізнатися, як та на яких умовах перенести свою подорож на більш пізніший період.

Ми і надалі будем оновлювати та публікувати інформацію щодо будь-яких змін, які впливатимуть на подорожі наших клієнтів та роботу наших турагентів.

Офіційне подовження карантину та відповідні зміни у роботі туроператора TUI Ukraine


Зміни, що впливають на роботу туроператора TUI Ukraine, а відповідно й на надання наших послуг та виконання своїх зобов'язань, на жаль, тривають.

Вчора Державним агентством розвитку туризму України було опубліковано та надіслано туристичним операторам офіційного листа (*), в якому із посиланням на ухвалення на засіданні Кабінету Міністрів України 23 березня рішення про заборону виїзду громадян України за кордон з туристичною метою, починаючи з 12:00 год. 24 березня 2020 року.” (**) рекомендовано:

  • громадянам звернутися до туристичних операторів із проханням перебронювати заплановану поїздку на більш пізній термін

  • суб’єктам туроператорської діяльності надати туристам максимальне сприяння у перебронюванні візитів до ухвалення відповідного рішення Кабінету Міністрів України

  • призупинити продаж нових турів з датою початку подорожі щонайменше до 23.04.2020 року та перенести тури на цей період на пізніші дати (термін може бути продовжено відповідно до епідеміологічної ситуації в світі)

Та вже сьогодні 25 березня на черговому засіданні уряду Кабінет Міністрів ухвалив рішення ввести режим надзвичайної ситуації та продовжити дію карантину по всій країні на 30 днів терміном до 24 квітня 2020 року", про що повідомив прем'єр-міністр Денис Шмигаль.

Таким чином, туроператор TUI Ukraine, відповідно до рішень уряду інформує про те, що призупинив продаж турів із датою заїзду до 24 квітня 2020 р. включно та звертається до туристів і агентів поставитися до ситуації, що склалася, з розумінням та узгодити перенос турів на більш пізній період.

Окреме прохання до туристів: будь-ласка, якщо ви хочете, щоб ваше питання було вирішено якнайшвидше (з урахуванням всіх поточних обставин), звертайтеся до свого турагента, у якого ви купували тур. Усі запити обробляються в порядку черги. Першочерговим запитами являються ті, де тур мав відбутися протягом березня, а далі обробляються запити на квітневі тури.

Ми постійно залишаємося на звязку і з туристами, і з агентами та залучаємо всі можливі ресурси, щоб запропонувати оптимальне рішення для кожного окремого запиту.
Ми цінуємо кожного, хто у ці “турбулентні” часи робить все від нього залежне.  

* Рекомендації Державного агентства розвитку туризму України – 

Туристичним операторам України “Про надання рекомендацій щодо обмежувальних заходів для попередження розповсюдження епідемії COVID-19

 

Постанова Кабінету Міністрів України №228 від 23 березня 202 року
Питання перевезень авіаційним транспортом

Чому повернення можливі, але пізніше


Дорогі наші туристи!

Пандемія коронавируса, оголошений карантин, форс-мажор і надзвичайна ситуація в Україні, зупинка авіасполучення – внесли серйозні корективи в життя кожного з нас. Особливим чином все це вплинуло на туристичний бізнес, на плани мандрівників.

Туристичний оператор TUI Ukraine щодня отримує від вас сотні запитань, пов'язаних з переносами дат турів, з умовами ануляції, штрафів і, головне, – термінами повернення грошей за неможливість скористатися туристичними послугами. Всі відповіді на ці питання ви можете отримати в агенціях, де ви бронювали свої тури. Ми вибрали ті «болючі» питання, які задаються найчастіше, і в цій статті прояснюємо ситуацію.

На яких умовах я можу перенести дати своєї подорожі?

Є багато нюансів, від яких залежать умови перенесення: коли ви бронювали тур (чи діяли в цей момент будь-які акції), на який період був заброньований тур, яка країна, в якому обсязі була проведена передоплата туру і т.д. Сукупність усіх цих факторів робить ваш тур унікальним. Саме тому ми регулярно повторюємо, що всі звернення туристів (через турагентів) ми розглядаємо в індивідуальному порядку, керуючись, перш за все, однією з наших цінностей – орієнтованістю на клієнта. Ми робимо все можливе, щоб мінімізувати фінансові ризики наших клієнтів і приймати рішення на користь туристів, наскільки це реально в обставинах, що склалися. Ви можете перенести тур на будь-яку дату до 31.12.2021 року.

Що робити, якщо я готовий переносити дати туру, але поки ще не визначився чи хочу зробити це тільки після стабілізації ситуації в світі?

Ми розуміємо вашу стурбованість і небажання приймати раптові рішення в такій непростій ситуації. Залишаючись на стороні туриста, ми пропонуємо компромісні підходи до вирішення будь-яких питань. У разі, якщо для вас, з яких-небудь причин, є неможливим перенесення дат турів найближчим часом – зверніться до свого агента, щоб він прописав всі деталі у вашому бронюванні. Згідно офіційних умов туроператора, у туристів є можливість анулювати стару заявку і протягом 2020 року перенести кошти на нову бронювання (з пошуку на сайті). Можна вибрати будь-який тур з вильотом до 31.12.2021 року.

Чому агент не рекомендує мені анулювати тур?

Туристичний оператор TUI Ukraine, а також наші партнери-агенти, діють виключно в рамках законодавства. Керуючись указами Кабінету Міністрів, а також Державного агентства розвитку туризму України, туристам рекомендовано переносити дати турів, а туристичним операторам – дати таку можливість туристам. З огляду на суворі карантинні заходи в усьому світі і, безпосередньо, в Україні, фінансові операції ускладняються та уповільнюються. Таким чином, щоб мінімізувати фінансові ризики туристів, рекомендовано переносити дати турів.

На яких умовах можна зробити ануляцію туру?

Залежить від того, про який турі йде мова. Інформацію по своєму конкретному випадку ви можете отримати у свого агента. Разом з тим, вважаємо за необхідне повідомити, що всі ануляції проводяться згідно чинного договору, підписаного туристом в момент покупки туру, з урахуванням передбачених штрафів.

Чому я повинен платити штраф, якщо я анулюю тур не за своїм бажанням, а тому що ви не можете мені надати туристичні послуги.

17 березня Верховною Радою України був прийнятий Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширення коронавирусной хвороби (COVID - 19) (проект № 3219)», що визначає карантин як форс-мажорну обставину. Президентом України, в рамках виступу 13 березня, було не рекомендовано залишати межі країни (в т.ч. з туристичною метою). Кабінетом Міністрів видано Указ про заборону авіасполучення. Сукупність цих зовнішніх факторів призвела до того, що у туристів немає можливості скористатися туром не з вини туроператора. Разом з тим, ми не відмовляємося від своїх зобов'язань і йдемо назустріч – готові переносити дати відпочинку, розглядаючи варіанти на користь туриста. Тому ануляція туру з ініціативи туриста, з подальшим поверненням коштів, передбачає відрахування штрафних санкцій згідно умов діючого договору.

Все, що треба знати про перенос дат турів та ануляції


Дорогі наші туристи! Щойно наші партнери-агенти отримали повну інформацію щодо подальших дій в роботі, а також відповіді на всі ваші запитання.

Зокрема:

  • Що робити тим, хто мав полетіти на відпочинок в період з 14 по 16 березня включно, але не полетіли.
  • Що робити туристам, у яких період відпустки припадає на карантин (наразі, з 17 березня по 3 квітня).
  • Чи можна змінити напрямок/готель/кількість туристів у разі переносу туру та на яких умовах.
  • Як бути з турами, що заплановано на період «після карантину», зокрема, з 4 квітня і до кінця квітня.
  • Чи треба щось робити, якщо тур на травень і далі та на яких мовах (перенос дат турів/ануляція).
  • Яким чином переноситься передоплата на новий тур зі старого.
  • Коли будуть повернені гроші, що вже були сплачені, але туристом прийнято рішення анулювати тур.

На всі ці, та інші запитання вже є відповіді у вашого агента.

Звертаємо вашу увагу на те, що всі звернення туристів центральній офіс туроператора розглядає виключно через туристичного агента, у якого ви бронювали тур. Наші партнери повністю проінформовані та готові надати вичерпні відповіді по кожному окремому випадку.

Будьте впевнені, усі звернення розглядаються в порядку черги. Попередьте свого агента не дублювати коментарі в заявці, адже новий коментар автоматично попадає в кінець черги, а не пришвидшує відповідь.

Команда TUI Ukraine зараз працює в посиленому режимі. Просимо віднестись з розумінням до ситуації і дати нам трохи часу на обробку запитів.

Дякуємо, що ви з нами!

Наша вдячність вам щира та безмежна!


Друзі, саме так хочеться звернутися до всіх тих, хто у цей час перемін, паніки, страху, невизначеності та надії був поряд.

Кожен день приносив нові й нові умови не тільки роботи, але й життя кожного з нас. Багато галузей зараз стикаються з обмеженнями та призупиненням діяльності. Але першими прийняли на себе удар саме туристична та авіа сфери.

Стрімкий перебіг подій та щоденні рішення уряду задля безпеки українців, і нашої з вами зокрема, впливав на план дій кожного з туроператорів по декілька разів на день. Ситуація в світі змінювалась теж, ледь не щогодини: країни масово та швидко закривались на карантин, припинялось авіасполучення... Але... 

Ми надзвичайно вдячні кожному з вас, хто виявив розуміння, надавав підтримку, стримував натиск, залишався на зв'язку 24/7, шукав рішення. Хто, попри всі зовнішні обставини, продовжував свою роботу, вів діалог з туристами, які просто не розуміли, що відбувається, виконував до останнього всі зобов'язання, проявляв людяність та зберігав здоровий глузд. Команда TUI Ukraine працювала в посиленому режимі весь цей час і зараз продовжує це робити, але самостійно, без кожного з вас, наші любі партнери, ми б з цим не впоралися.  

Дорогі наши партнери, особливо, агенти мережі TUI Ukraine, а також незалежні агенти! Ми горді від того, що нам випав шанс працювати з такими профі, як ви! Знайте, ми відчуваємо вашу підтримку, радіємо і бачимо кожне добре слово, яким ви ділетесь, Ми пишаємось тим, що кращі агенти та інші партнери співпрацюють з нами. Зараз, як ніколи, важливо підтримувати один одного.  

Ми також безмежно вдячні сотням туристів, які з розумінням ставляться до всього, що зараз відбувається. Повірте, ми робимо все, що в наших силах, задля того, щоб гідно вийти із склавшихся обставин, які, на жаль, не залежать від жодного з нас. 

Не перерахувати в деталях всього того, що вже зроблено на сьогодні і все, що видно – це лише “вершина айсбергу”. Найголовніше, що ми зробили все можливе і неможливе, все від нас залежне, щоб повернути всіх тих, хто цього хотів. Це великий крок, але тільки перший. 

Попереду ще багато роботи, багато нових випробувань для всієї галузі, а отже і для нас із вами. Наша найголовніша мета зараз – вистояти, зробити все, щоб врятувати туристичну галузь. Ми всі розуміємо – найближчим часом легко не буде, але в наших силах робити все, щоб якомога скоріше продовжити створювати відпочинок, який робить людей щасливими. Адже це і є ключова місія компанії TUI Ukraine. 

 

Команда TUI Ukraine – це не тільки співробітники центрального офісу, це всі ви, тому що разом ми робимо одну важливу справу.

Разом ми можемо все… і навіть більше!

TUI Ukraine повертає своїх туристів


Цей непростий час насправді можна назвати часом випробувань. Низка подій, яка мала вибити землю з-під ніг будь-якого туроператора, лише загартувала та згуртувала команду TUI Ukraine.

13 березня, на момент оголошення президентом України про закриття авіасполучення та кордонів України протягом 48 годин для іноземців і до 17 березня для українців, переважна більшість наших туристів відпочивала у Єгипті, де уряд цими ж днями, 16 березня, також повідомляє про припинення авіасполучення з іншими країнами з 19 березня 2020 р. 

Ситуація в усьому світі розвивалася дуже стрімко, але передбачувано. Ми вимушені були приймати рішення та діяти швидко, а іноді й радикально. 

В першу чергу, ми доклали зусиль для повернення іноземних громадян, які летіли на відпочинок через Україну. Адже якби цього не зробити, вже за 48 годин шанси на повернення додому у них були б мінімальні.

Безсонні дні команди TUI Ukraine, щоб організувати 18 рейсів до Києва, Львова, Харкова, Одеси та Запоріжжя і вивезти наших співвітчизників. Ми вжили всіх можливих заходів, щоб авіакомпанії-партнери посприяли та забезпечили своєчасне повернення туристів в екстреному режимі позапланово. 

І ось сьогодні вночі повернувся останній літак з українськими туристами, що відпочивали з TUI Ukraine в Єгипті.

Весь цей час ми також піклувалися і про тих, хто відпочивав в інших країнах: Європа, Туреччина, ОАЕ, Мальдіви, Таїланд, Домінікана. Наразі за незалежних від нас причин не всім вдалося допомогти дістатися додому. Але з кожним з них ми підтримуємо зв'язок, знаємо, що з ними відбувається та слідкуємо за новинами і постійно на зв'язку з партнерами, щоб при першій же можливості допомогти їм повернутися додому з мінімальними фінансовими затратами, наскільки це можливо в даній ситуації.

Планували подорож з TUI Ukraine, але коронавірус зіпсував плани? Читаємо нижче, що з цим робити


Любі наші туристи та агенти! Сьогодні світ зіткнувся із ситуацією, про яку ми раніше дивилися тільки фантастичні фільми. Але, на жаль, зараз це реальність. І ніхто не підготував для нас заздалегідь сценарій. Багато хто вимушений не просто змінювати плани, але повністю переглядати уклад свого життя. Це стосується і кожної окремої людини, і багатьох компаній, а туристичних та авіа майже найбільше. Тому, якщо ми хочемо гідно та з найменшими втратами вийти з них, це повинні бути сумісні зусилля.

Зі свого боку, ми, як туроператор, розуміємо кожного з вас, хто звертається до нас, тому що іноді питань набагато більше, ніж відповідей, оскільки рішення урядів, і не тільки українського*, вносять корективи іноді декілька разів на добу. Але всі вони спрямовані на зупинення поширення епідемії. І в своїй роботі, в першу чергу, ми піклуємось про вас, любі наші туристи та агенти, та вашу безпеку, та діємо відповідно до всіх офіційних постанов та рекомендацій. 

TUI Ukraine продовжує свою операційну діяльність в рамках закону, урядових рішень та підписаних контрактів. Ми постійно підтримуємо зв'язок та інформуємо про всі офіційні зміни та новини наших агентів та публікуємо їх на сайті або на наших сторінках соцмереж.

Що ж робити, якщо із причин введення заборони на авіасполучення та карантину в нашій та інших державах ваша подорож не відбулась?

Порядок звернень щодо змін, переносів та ануляцій

  • якщо ви купували тур онлайн на сайті оператора, звертайтесь до менеджера, з яким ви спілкувалися або телефонуйте за номером 044 299 77 88;

  • якщо ви купували тур в турагенції, звертайтесь безпосередньо до свого агенту, адже ми оперативно інформуємо наших партнерів щодо будь-яких змін.

Якщо ви одночасно пишете та телефонуєте за декількома контактами, таким чином ви збільшуєте кількість звернень, які ми мусимо опрацювати, а, відповідно, це займає більше часу. Принцип простий - чим більше, тим довше :(. 

Варіанти змін у турах, що припадають на термін карантину та заборони авіасполучення

  • Якщо виліт мав відбутися в період з 14 по 16 березня – тур можно перебронювати або анулювати згідно діючих умов договору.

  • Якщо подорож мала відбутися у період з 17 березня по 3 квітня – тур можна перебронювати на інші дати, будь-які країни, кількість туристів, та ін. або анулювати згідно умов діючого договору.

Якщо виліт має відбутися у дати, починаючи з 4 квітня і далі – на сьогодні, доки немає роз'яснень від влади щодо продовження карантину та припинення авіасполучення, немає підстав для його ануляції. Втім, якщо ви плануєте змінити дати відпустки і перенести тур на більш дальній період - керуйтесь діючим договором. Позатим, ми слідкуємо за новинами та оперативно реагуємо на будь-які рішення уряду, щоб своєчасно інформувати про них та можливий вплив на виконання умов туристичного договору. Особливо це стосується тих, у кого є бронювання туру на літо-осінь цього року. 

Ми сподіваємось на якнайшвидше вирішення питань із COVID-19 та повернення усіх нас до звичного життя, у якому є місце і для довгоочікуваної відпустки. Епідемія обов'язково мине, а літо точно прийде за розкладом. 

І ще хочемо вас запевнити, що не зважаючи на карантинні заходи, які посилюються в кожному місті з кожним днем, ми завжди залишаємося на зв'язку і з нашими туристами, і з агентами не в звичайному, а в посиленому режимі, тому що для нас вкрай важливо зробити все від нас залежне задля мінімізації негативних наслідків для наших туристів від ситуації, заручниками якої ми всі вимушено стали. Разом з вами ми обов'язково з цим впораємось.

Звертаємо вашу увагу в на те, що карантинні міри в Києві, України і по всьому світу, внесли суттєві зміни в роботу наших колег та партнерів. Тому просимо з розумінням ставитись до того, що деякі процеси, незалежно від нас, займають більше часу ніж нам хотілося б.

* Посилання на офіційні документи:

Розпорядження Кабінету міністрів України № 287-р від 14.03.2020р. “Про тимчасове обмеження перетинання державного кордону, спрямоване на запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”

Указ Президента України №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України Від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»

TUI Ukraine – одна з компаній TUI Group

Повідомляємо, що TUI Ukraine входить до міжнародного холдингу TUI Group та продовжує свою операційну діяльність як юридична особа на території України в рамках закону та урядових рішень України.

Нам відома інформація, що опублікована у засобах масової інформації на підставі прес-релізу від 16 березня 2020 року, що «TUI Group вирішила, відповідно до урядових директив, призупинити роботу з більшості основних видів діяльності до повідомлення, включно з пакетними турами, круїзами та готельною діяльністю. Це тимчасове призупинення покликано внести вклад у міжнародні зусилля з пом’якшення наслідків розповсюдження COVID-19».

Ми слідкуємо за розвитком подальших подій і поінформуємо агентів та клієнтів, якщо будь-які рішення зможуть вплинути на діяльність туроператора TUI Ukraine.

Єгипет: важлива інформація щодо вивізних рейсів до 21.03

Туроператор TUI Ukraine продовжує докладати максимум зусиль та повертати туристів в Україну. З 14 березня 2020 року TUI виконує авіарейси з метою повернення клієнтів до України.

Шарм-ель-Шейх

З 22.03 рейси в/з Шарм-ель-Шейх Туроператором TUI виконуватися не будуть.

До 21.03 включно будуть виконуватися наступні вивізні рейси з Шарм-ель-Шейху:

Дата Номер рейсу Аеропорт вильоту Аеропорт прильоту Пасажири
19.03.2020 7W 7658 SSH (Шарм-ель-Шейх) KBP (Київ) 218
19.03.2020 QU 4434 SSH (Шарм-ель-Шейх) KBP (Київ) 100
20.03.2020 7W 7656 SSH (Шарм-ель-Шейх) KBP (Київ) 218
20.03.2020 7W 7658 SSH (Шарм-ель-Шейх) KBP (Київ) 218
20.03.2020 QU 4434 SSH (Шарм-ель-Шейх) KBP (Київ) 100
21.03.2020 7W 7658 SSH (Шарм-ель-Шейх) KBP (Київ) 220
21.03.2020 QU 4434 SSH (Шарм-ель-Шейх) KBP (Київ) 100
19.03.2020 QU 3232 SSH (Шарм-ель-Шейх) LWO (Львів) 80
21.03.2020 QU 3232 SSH (Шарм-ель-Шейх) LWO (Львів) 80
19.03.2020 QU 5736 SSH (Шарм-ель-Шейх) HRK (Харків) 60
20.03.2020 QU 5732 SSH (Шарм-ель-Шейх) HRK (Харків) 60
21.03.2020 QU 5736 SSH (Шарм-ель-Шейх) HRK (Харків) 60
19.03.2020 QU 6132 SSH (Шарм-ель-Шейх) OZH (Запоріжжя) 60
21.03.2020 QU 6132 SSH (Шарм-ель-Шейх) OZH (Запоріжжя) 60
20.03.2020 QU 4832 SSH (Шарм-ель-Шейх) ODS (Одеса) 80
20.03.2020 7W 2656 SSH (Шарм-ель-Шейх) ODS (Одеса) 218

Хургада

З 21.03 рейси в/з Хургаду Туроператором TUI виконуватися не будуть.

До 20.03 включно будуть виконуватися наступні вивізні рейси з Хургади:

Дата Номер рейсу Аеропорт вильоту Аеропорт прильоту Пасажири
20.03.2020 7W 6664 HRG (Хургада) LWO (Львів) 218
20.03.2020 7W 7664 HRG (Хургада) LWO (Львів) 218

Iнформація щодо туристiв готелей Reef Oasis Beach Resort 5* та Sentido Reef Oasis Senses Resort 5*

 

Відповідно до інформації від Міністерства Інфраструктури України, опублікованої на офіційній сторінці Facebook, “українські туристи у Єгипті, які відпочивали на курортах Єгипту в готелях Reef Oasis Beach Resort 5* та Sentido Reef Oasis Senses Resort 5* перебуватимуть на карантині.

Якщо лабораторні тести після закінчення карантину не виявлять випадків захворювання на COVID-19 або підозр на зараження ним, наші туристи зможуть повернутися додому”.

Туристи TUI Ukraine також вiдпочивають в цих готелях. Після перевірки місцевими уповноваженими органами, вимірювання температури та підтвердження готелю вони можуть повернутися в Україну. Якщо такий дозвіл отримно не буде, то поки що вони залишатимуться на карантині.  При отриманнi більш детальної інформації щодо їх перебування та повернення додому ми будемо iнформувати як турагентiв, так i їх клiєнтiв.

Ми слідкуємо за перебігом подій, щоб своєчасно вжити всіх залежних вiд нас заходів для повернення туристiв в Україну.

Інформація станом на 14:00 15 березня 2020
  1. Графік рейсів до/з Єгипту.
  2. Рекомендації щодо турів, запланованих на час дії заборони на авіасполучення
  3. Повернення іноземних громадян
  4. Посилання на офіційні документи

1. Туроператор TUI Ukraine виконує рейси до та з Єгипту з метою повернення туристів до України. Сьогодні та завтра перельоти здійснюватимуться за наступним графіком:

15.03.2020

до Єгипту (без туристів TUI Ukraine) з Єгипту

7W 7663 Київ – Хургада
QU 5735 Харків – Шарм-ель-Шейх
QU 6131 Запоріжжя - Шарм-ель-Шейх
QU 3231 Львів - Шарм-ель-Шейх
QU 4433 Київ - Шарм-ель-Шейх
7W 7655 Київ - Шарм-ель-Шейх
7W 7657 Київ - Шарм-ель-Шейх
7W 7665 Київ - Шарм-ель-Шейх

QU 4434 Шарм-ель-Шейх - Київ
7W 7654 Шарм-ель-Шейх - Київ
7W 7656 Шарм-ель-Шейх - Київ
7W 7658 Шарм-ель-Шейх - Київ
7W 7666 Хургада - Київ
QU 5732 Шарм-ель-Шейх - Харків
QU 4832 Шарм-ель-Шейх - Одеса

16.03.2020

до Єгипту (без туристів TUI Ukraine) з Єгипту

7W 7061 Київ - Хургада
QU 6131 Запоріжжя - Шарм-ель-Шейх
QU 4459 Київ - Шарм-ель-Шейх
7W 7655 Київ - Шарм-ель-Шейх
QU 5731 Харків - Шарм-ель-Шейх
QU 4831 Одеса - Шарм-ель-Шейх
7W 7663 Київ - Хургада

7W 7062 Хургада - Київ
QU 6132 Шарм-ель-Шейх - Запоріжжя
QU 5736 Шарм-ель-Шейх - Харків
QU 3232 Шарм-ель-Шейх - Львів
QU 4460 Шарм-ель-Шейх - Київ
7W 7656 Шарм-ель-Шейх - Київ
7W 7664 Шарм-ель-Шейх - Київ

2. Зважаючи на заходи, що вживаються державою для запобігання розповсюдження вірусу (перелік посилань на документи додається нижче), TUI Ukraine пропонує всім своїм туристам, які планували подорож під час заборони авіасполучення, а саме з 17 березня по 3 квітня 2020 року, змінити дати, а при бажанні і країну та/або інші параметри турів в рамках діючих договорів та за наявності турів.    

3. Туроператор TUI Ukraine докладає максимальні зусилля для своєчасного повернення іноземних громадян, які наразі перебувають на відпочинку, і яким згідно з розпорядженнями державних установ буде заборонено перетинання державного кордону на в'їзд в Україну з 00 год. 00 хв. 16 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. 
Ми проінформували іноземних громадян про можливість звернутися до туропертора та скористатися одним з рейсів для повернення:

  • 7W 7654 Шарм-ель-Шейх - Київ, 
  • 7W 7658 Шарм-ель-Шейх - Київ, 
  • 7W 7666 Хургада - Київ. 

4. Посилання на офіційні документи:

Розпорядженню Кабінету міністрів України № 287-р від 14.03.2020р. “Про тимчасове обмеження перетинання державного кордону, спрямоване на запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”


https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-timchasove-obmezhennya-peretinannya-derzhavnogo-kordonu-spryamovane-na-zapobigannya-poshirennyu-na-teritoriyi-ukrayini-gostroyi-respiratornoyi-hvorobi-covid-19-287140320

Указ Президента України №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України Від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»

https://www.president.gov.ua/documents/872020-32741

Інформація станом на 16:00 14 березня 2020

Інформація станом на 16:00 14 березня 2020

Просимо звернути увагу всіх наших туристів , що у своєму зверненні від 13 березня Президент України «наполегливо рекомендує утримуватись від поїздок за кордон без крайньої необхідності». Позатим, туроператор TUI Ukraine частково продовжить виконувати чартерні рейси. У випадку змін або відміни рейсів, ми працюватимемо з турагентами індивідуально та інформуватимемо їх про відповідні зміни.

Щодо іноземних громадян, Президент України поінформував, що протягом двох тижнів, починаючи з 16 березня, вони не зможуть «потрапити на територію України ні літаком, ні поїздом, ні автомобілем, ні будь-якими іншими засобами». Зі свого боку, TUI Ukraine докладатиме максимум зусиль для їхнього повернення в зазначений термін, якщо такі іноземні громадяни своєчасно звернуться до туроператора, і для цього буде існувати можливість. Ці обмеження не стосуються тих, хто має постійний або тимчасовий дозвіл на проживання в Україні.

Для всіх громадян, і українських, і іноземних, будь-які зміни, перенесення, скасування турів та інші послуги, зокрема на період обмеження авіасполучення, здійснюватимуться в рамках діючих договорів за умови, якщо органи влади не приймуть інші рішення, що впливатимуть на умови діючих договорів та унеможливлять або обмежать повне виконання умов договорів Туроператором.

Ми і надалі будемо повідомляти про поточний стан та відповідні зміни.

Розпорядження Кабінету Міністрів України № 287-р від 14 березня 2020 р.

Мы используем файлы cookies. Продолжая использовать сайт вы соглашаетесь с правилами их использования: Cookie policy